Home / Podpora produktů

Podpora produktů

Certifikace Microsoft Dynamics (CfMD) produktů společnosti AXIOM PROVIS Int.

Podpora produktů

Podpora řešení vychází přímo z našeho produktového a zákaznického oddělení. Tým zkušených zaměstnanců vychází vstříc náročným cílům a požadavkům našich klientů a tím se snaží o maximální přidanou hodnotu z doručených služeb a poskytnuté podpory. Pokrytí naší podpory je velice flexibilní a závisí na vašich obchodních potřebách a požadavcích.

Pokrytí oblastí podpory

Podpora řešení AXIOM PROVIS Int. Standardní pokrytí SLA pokrytí
Podporované verze Microsoft Dynamics NAV
Service packs
Oprava chyb
Metodický pokyn
Monitorování incidentů
“Hotline” řešení s poradenstvím
Garantovaný čas odpovědi (do 8 servisních hodin)
Podpora incidentů a problémů na více úrovních
Flexibilní úrovně SLA

Naši proškolení odborníci monitorují a kontrolují veškeré interakce a výstupy a zajišťují, aby bylo vše vyřízeno co nejeefektivněji s co nejlepším výsledkem pro zákazníka. Je ale zároveň možné se přímo spojit s jednotlivými pracovníky a případně zhodnotit či navrhnout změnu postupu řešení požadavku. Někteří naši zákazníci take využívají konzultační hodiny, díky kterým se mohou poradit s konzultantem a zvládnout tak jakékoliv úpravy.

Životní cyklus podpory řešení

Naše řešení jsou podporována v souladu s podporou poskytovanou společností Misrosoft pro Microsoft Dynamics NAV popsanou v “Microsoft Support Lifecycle Policy” v rámci servisního plánu zákazníků. Více informací spojených s podporou Microsoft najdete přímo na webových stránkách – Microsoft Dynamics NAV – Support Lifecycle Page – a také Microsoft Dynamics NAV Support Lifecycle Information.

Aktualizace a pravidla jejich zveřejňování

Platforma „hotfix“ je souhrnný balíček zahrnující jeden nebo více souborů, které se používají k řešení produktových problémů. „Hotfix“ opravuje dané problémy a měl by být aplikován pouze na ty systémy, u kterých k těmto problémům dochází.

Pravidelné aktualizace jsou testovány a soubory „hotfixů“ vždy posílány současně pro snadnější manipulaci a nasazení.

Souhrnné aktualizace pro produkty OneCore nebo ABS (Automotive Business Solutions) zahrnují veškeré aplikace a platformy hotfixů a pravidelné funkcionality, které byly pro tyto produkty vydány. Nejnověji vydaný balíček vždy obsahuje veškeré již proběhlé aktualizace, včetně té stávající. Nicméně je doporučeno vždy nainstalovat nejnovější verzi. Aktualizace jsou vydávány pravidelně na měsíční bázi.

Zákaznická podpora a řešení incidentů

Supportní oddělení:
Kontaktujte naše supportní oddělení v případě jakýchkoliv dotazů 

Často kladené dotazy (FAQs)

Pro opakující se dotazy je k dispozici přehled často kladených dotazů v knowledge database 

Mapa produktu / Product roadmap

Naše řešení jsou plně v souladu s “Prohlášením o směřování produktu Microsoft Dynamics NAV” od společnosti Microsoft. Nové verze našich řešení OneCore a ABS jsou vydávány vždy do 6 měsíců od uvedení celosvětové verze Microsoft Dynamics NAV.

Top