Home / Event / Plánujte budoucnost, ne minulost – Microsoft Dynamics NAV

Plánujte budoucnost, ne minulost – Microsoft Dynamics NAV

Plánujte budoucnost, ne minulost – Microsoft Dynamics NAV
Feb
17

Plánujte budoucnost, ne minulost – Microsoft Dynamics NAV

Hlavní důvody k nákupu podnikového řešení od Microsoftu:

  • Je to více než jen ERP (Microsoft Dynamics NAV)
  • Umožní vám pracovat rychleji, lépe a chytře
  • Soustředí se na budoucnost, ne na minulost
  • Umožní vám rychle se dostat zpět do pracovního procesu
  • Pracuje stejně jako vy
  • Mění se podle toho, jak pracujete a jak se připojujete
  • Pohání a podporuje růst vašeho businessu
  • Poskytuje flexibilní model nasazení
  • Snižuje riziko a pohání váš business

Soustřeďte se na budoucnost, ne na minulost

Brání vám váš současný software v dělání zásadních obchodních rozhodnutí? Omezuje váš růstový potenciál? V současném konkurenčním prostředí potřebujete k dosažení úspěchu více než jen systém, který se opírá o neaktuální záznamy.

Microsoft Dynamics NAV vám pomůže vypořádat se s takovými výzvami. Poskytuje vám řešení, které je proaktivní a předvídatelné, se zabudovaným workflow, které posune vaše zaměstnance dopředu. Zároveň také vašim zaměstnancům poskytne vysoce výkonné business intelligence nástroje, které usnadní převod dat na přehledy. S možností využívat takové nástroje jsou týmy ve vaší společnosti schopny nejen problémy řešit, ale zároveň také zabraňovat tomu, aby takové problémy vůbec vznikly.

Když se Microsoft Dynamics NAV zkombinuje s funkcemi Microsoft Excel, tak vám dává možnost převést transakční data do prediktivních zpráv. Tyto zprávy zahrnují analýzu nákupního koše, která umožňuje vašim zaměstnancům rozpoznat možnosti prodeje produktů v rámci produktové řady a prodeje ostatních, dražších produktů. Také vám zobrazuje předměty, které jsou pro váš business nejvíce ziskové. S možností „prokliknutí se“ o úroveň níže vám poskytuje hlubší pohled do transakcí a detailnější audit. Microsoft Dynamics NAV vám dává větší jistotu, že správní lidé dělají správná rozhodnutí k růstu vaší společnosti.

Příběh zákazníka

Poskytovatel náhlavních souprav, komunikačních zařízení a podpůrných služeb headON Communications chtěl získat lepší kontrolu nad svým podnikáním, zjednodušit finanční řízení a více se věnovat zákazníkům. Společnost tedy nahradila starší ERP systém systémem Microsoft Dynamics NAV a zároveň implementovala Microsoft Dynamics CRM. Teď mohou obchodní ředitelé kontrolovat finanční data, zásoby a zákaznická data, poučit se tak z přechozích chyb a řídit společnost efektivněji a zajistit jí větší konkurenceschopnost. Zaměstnanci, kteří jsou ve styku se zákazníky mají možnost vymyslet takové cílené kampaně, které zajistí rychlý obrat zásob a nabídnou zákazníkům produkty, které nejvíce potřebují. A protože nová automatizace procesů poskytuje větší efektivitu, mohou se zaměstnanci více soustředit na činnosti a úkoly, které posunou business dopředu.

„Zákazníci oceňují možnost přezkoumat své objednávky, přepravní stavy a další podrobnosti přihlášením se na naše webové stránky kdykoliv, aniž by museli zavolat nebo poslat e-mailovou zprávu. Pro naše prodejní a servisní týmy to znamená méně hovorů a zpráv, díky čemuž mohou být více proaktivní v práci se zákazníky“

Rene Horvath, CEO, headON Communications

Email this to someonePrint this page
Top