Home / Event / Hodnocení poskytovaných služeb

Hodnocení poskytovaných služeb

Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější

Naší snahou je neustále zlepšování spokojenosti a vzájemné spolupráce. Proto se nepřetržitě zabýváme hodnocením poskytovaných služeb. Vaše zpětná vazba je proto pro nás zásadní.

Po každém uzavření tiketu v systému HELP DESK Vám zašleme email, kde máte možnost jedním klikem ohodnotit Vaši spokojenost se zpracováním tiketu.

Prosím sdělte nám i Vy, jak jste spokojeni – stačí 1 klik. 🙂

Nejen, že takto získáme zpětnou reakci Vaší spokojenosti, na které můžeme stavět při zkvalitnění služeb, ale ještě Vás odměníme. Všechny ohodnocené tikety budou součástí měsíčního slosování a pro 3 zákazníky s nejvyšším počtem hodnocení připravíme snídani, kterou Vám přivezeme až do práce.

Snídaně budeme pro Vás připravovat od 1.6.2017 a soutěžit můžete do 31.12.2017.

A protože nás práce i statistiky baví – víme, že Vaše šance na výhru je opravdu vysoká. 🙂

Libor Šrotíř
support department manager
M: +420 778 751 984 | E: lsrotir@axiomprovis.cz

Top