Home / Mezinárodní implementace

Mezinárodní implementace

Mezinárodní implementace informačního systému podle metodiky Microsoft Dynamics SureStep

Mezinárodní implementace

AXIOM PROVIS Int. má řadu zkušeností s mezinárodními projekty a implementacemi informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Využíváme metodologie Microsoft Dynamics SureStep a pomáháme společnostem čelit výzvám mezinárodního podnikatelského prostředí.

Přizpůsobitelná a na míru připravená mezinárodní implementace

Microsoft Dynamics NAV poskytuje komplexní pohled na vaše podnikání a snadnou koordinaci projektového managementu. Všechna řešení založena na platformě Microsoft Dynamics NAV jsou přizpůsobena lokálním požadavkům s ohledem na lokální normy a zákony.

Celosvětová standardizace a metodika mezinárodní implementace

Při realizaci všech mezinárodních projektů postupujeme podle metodologie Microsoft Dynamics SureStep. Nicméně víme, že mezinárodní projekty jsou velmi specifické a proto k nim také přistupujeme s velkou důsledností. Ty, které jsme doposud realizovali, nás obohatily o cenné zkušenosti.

Na základě těchto zkušeností jsme si vytvořili strategii skládající se ze 7 fází, která je plně podporována metodologií Microsoft Dynamics SureStep:

 Tvorba globální strategie – nastavení předpokladů projektu a globální implementace
 Příprava globální šablony (Global Template) – standardizace a vývoj globálního řešení
 Pilotní fáze – implementace řešení v pilotní zemi a společnosti
 Aktualizace globální šablony – update řešení dle zkušeností z pilotní fáze a přednastavení pro ostatní země
 Aktualizace globální strategie – zlepšení na základě zkušeností z pilotní fáze
 Stanovení release managementu – strategie nasazování změn globální šablony
 Globální implementace – implementace řešení v dalších dceřiných společnostech


Mezinárodní implementace informačního systému podle metodiky Microsoft Dynamics SureStep

RapidStart Services

Pomocí nástroje RapidStart Services pro Microsoft Dynamics NAV hravě zvládnete začátky s tímto informačním systémem. Aktivity, jako je nastavení nové společnosti, migrace vašich dat nebo naplnění číselníků do vaší databáze bude díky RapidStart Services jednoduché a intuitivní. Tento nástroj je sestaven tak, aby v co největší míře snížil čas a zvýšil kvalitu implementace.

Pro urychlení nastavení nové společnosti můžete použít následující komponenty:

  • Průvodce nastavením konfigurace
  • Konfigurační tabulky
  • Konfigurační šablony
  • Konfigurační dotazník

V rámci těchto komponent máte připravené výchozí nastavení společnosti, jednotlivých modulů a standardních číselníků, které můžete velmi snadno využít po krátkém zaškolení od našich pracovníků.

Top