Home / Microsoft SharePoint

Microsoft SharePoint

sharepoint

Microsoft SharePoint je ucelená platforma nástrojů pro podnikovou spolupráci, práci s dokumenty a informacemi. Poskytuje navíc pokročilé nástroje pro správu související infrastruktury, vysokou flexibilitu a vývoj podnikových aplikací ať už s pomocí kódování nebo i bez něj.

Mějte své podnikání pevně ve svých rukách

Microsoft SharePoint funguje jako intranet vaší společnosti, kam ukládáte a sdílíte veškeré interní dokumenty a složky. Tyto dokumenty jsou k dispozici zaměstnancům, kteří mají možnost vše prohlížet (i více uživatelů souběžně) a upravovat. Díky tomu jsou všem uživatelům dokumenty vždy plně k dispozici a práce se nikdy nezastaví. Microsoft SharePoint umožňuje nastavovat přístupová práva jednotlivým uživatelům, a tím chránit vybrané dokumenty před sdílením nebo prohlížením těmi uživateli, jimž tyto informace nenáleží.
Zajistěte spolupráci mezi zaměstnanci, dodavateli a subdodavateli prostřednictvím přehledného portálu, přístupného pro všechny, kteří hledají informace pro splnění jejich úkolu. S vybranými funkcemi pro vyhledávání najdete požadované informace vždy snadno a rychle a díky využití funkcionality „řízení verzí“ máte možnost vidět, kdo  a kdy upravil daný dokument jako poslední.

Veškeré informace na jednom místě

Všechny informace a dokumenty, které jsou uloženy v podnikových řešeních Microsoft Dynamics NAV a Microsoft Dynamics CRM mohou být jednoduše integrovány do Microsoft SharePoint. Tato nastavení umožňují celému pracovnímu týmu rozpoznat propojenost a rozdělení zdrojů pramenící z Microsoft Dynamics NAV nebo jednotlivé výsledky, které vznikly na základě marketingových aktivit z Microsoft Dynamics CRM. S Microsoft SharePoint přinášíte všechny informace z rozdílných zdrojů v rámci vašeho podnikání na jedno místo, kde si můžete tyto informace prohlížet, sdílet a upravovat.

   SDÍLENÍ
  • Využití sociálních sítí
  • Sdílení vlastního obsahu
  • SharePoint na cestách
   USPOŘÁDÁNÍ
  • Účinné řízení projektů
  • Neustálé propojení členů týmu
  • Ukládání a synchronizace dokumentů
   HLEDÁNÍ
  • Objevování expertů
  • Získání hlubšího vhledu a nacházení odpovědí
  • Nalézání požadovaných informací
   SPRÁVA
  • Řízení nákladů
  • Řízení rizik
  • Správa času
   VYTVÁŘENÍ
  • Sestavování aplikací v cloudu
  • Publikování aplikací v obchodě SharePoint
  • Sestavování poutavých webů
   MOBILNÍ SHAREPOINT
  • Mobilní aplikace SharePoint, vám poskytnou snadný přístup k informačnímu kanálu SharePoint a možnost interakce s ním
Top