Hodnocení poskytovaných služeb

Hodnocení poskytovaných služeb

Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější Naší snahou je neustále zlepšování spokojenosti a vzájemné spolupráce. Proto se nepřetržitě zabýváme hodnocením poskytovaných služeb. Vaše zpětná vazba je proto pro nás zásadní. Po každém uzavření tiketu v systému HELP DESK Vám zašleme email, kde máte možnost jedním klikem ohodnotit Vaši spokojenost se zpracováním tiketu. Prosím sdělte nám i Vy, jak jste spokojeni – stačí 1 klik. ? Nejen, že takto získáme zpětnou reakci Vaší spokojenosti, na které můžeme stavět při zkvalitnění služeb, ale ještě Vás odměníme. Všechny ohodnocené tikety budou součástí měsíčního slosování a pro 3 zákazníky s nejvyšším počtem hodnocení připravíme snídani, kterou Vám přivezeme až do práce. Snídaně budeme pro Vás připravovat od 1.6.2017 a soutěžit můžete do 31.12.2017. A protože nás práce i statistiky baví – víme, že Vaše šance na výhru je opravdu vysoká. ? Libor Šrotíř support department manager M: +420 778 751 984 | E: lsrotir@axiomprovis.cz

Read more

Beautiful businesswoman standing

Akvizice společnosti SKIL, spol. s.r.o.

K datu 1. 1. 2017 provedla naše společnost AXIOM PROVIS Int. akvizici divize společnosti Skil, spol. s.r.o., která se zabývá prodejem a servisem podnikových řešení Microsoft Dynamics. Díky tomu jsme pro Vás nově zřídili pobočku v Olomouci a tým našich odborníků se rozšířil o nové kolegy s dlouholetými zkušenostmi v podnikových řešeních Microsoft Dynamics NAV.

Read more

Seminář: Využívejte Microsoft Dynamics NAV naplno!

Seminář: Využívejte Microsoft Dynamics NAV naplno!

Přijďte na seminář, poradíme Vám jak využívat Microsoft Dynamics NAV naplno  Na semináři Vám představíme několik témat, která Vám ukáže nové možnosti práce s informačním systémem Microsoft Dynamics NAV. Publikujte data skrze portálové řešení a snižte tak své náklady. RapidStart Vám umožňuje import dat do Microsoft Dynamics NAV za minimálního úsilí. Představíme Vám také modul CRM obsažený v Microsoft Dynamics NAV. V rámci registrace získáte vstupní analýzu na jedno z níže uvedených témat za 1 Kč. Seminář se uskuteční ve středu 21.9.2016 od 10:00 do 12:00 v budově Microsoft v Praze – Vyskočilova 1561/4a, Praha. AGENDA SEMINÁŘE: 1. Workflow + budgeting – jednoduše schvalujte a rozpočtujte 2. Portálové řešení – publikujte za úspory licenčních nákladů 3. RapidStart – uživatelsky přívětivý import dat do systému 4. Modul CRM – nechte systém Microsoft Dynamics obchodovat za Vás Registrujte se přímo zde na webových stránkách nebo nás kontaktuje na emailovou adresu kzakova@axiomprovis.cz Těšíme se na společné setkání!

Read more