V minulém díle jsme probrali problematiku množství dat a informací a řekli si jaká jsou úskalí práce s nimi. Také jsme mluvili o využití informací k personalizaci obsahu, její důležitost dnes a ukázali Vám prostředí air&me spolu s našimi aktuálními projekty pro lepší představu využití.
A o čem bude další díl?
Co je air&me?
Webová aplikace pro obchodní a marketingové aktivity, kterou lze jednoduše propojit s vašimi systémy nebo používat zcela samostatně díky analytickému CRM.
Tento produkt můžete používat nejen s Microsoft Dynamics 365 Business Central a Microsoft Dynamics NAV, ale také s jakýmkoliv ERP systémem.
Přihlaste se a přijďte si poslechnout, jak pracujeme v marketingu a obchodu MY!
Doufáme, že Vás budeme inspirovat k novému uvažování nad marketingem a komunikací s Vašimi zákazníky.
KDY | KDE
čtvrtek 12.11. 2020 | 10:00 – 10:30 | Webinář
AGENDA:
- Získávání a práce s informacemi v air&me
- Kvalita vs. kvantita – pro a proti
- Relevance – problém dnešní doby?
- Praktická ukázka air&me
– Karta zákazníka
– Informace, atributy, historie komunikace
– Seznamy zákazníků a jejich tvorba
– Tvorba a distribuce dotazníku
Na tento Webinář se můžete připojit ve Firefoxu nebo Chromu.
Sledujeme nejnovější trendy v rámci marketingu a digitální transformace, proto jsme zařadili air&me for Dynamics mezi naše produkty. Více o tomto řešení si můžete přečíst zde, nicméně veškeré informace budu k dispozici na našem Live Meetingu, proto se neváhejte připojit.
Těšíme se na Vaši účast!