Jak maximálně využít informace o zákaznících a proměnit je ve výhodu

Rádi bychom Vás pozvali na pokračování naší série webinářů, týkajících se marketingového řešení air&me for Dynamics.

V minulém díle jsme probrali problematiku množství dat a informací a řekli si jaká jsou úskalí práce s nimi. Také jsme mluvili o využití informací k personalizaci obsahu, její důležitost dnes a ukázali Vám prostředí air&me spolu s našimi aktuálními projekty pro lepší představu využití.


A o čem bude další díl?

 

Řekneme si něco o relevanci informací, o tom jaké informace o zákaznících získáváme a jak je využíváme. V praktické ukázce se podíváme na detail zákazníka, a to jaké informace o zákazníkovi známe a používáme. Podíváme se také na problematiku dotazníků, jejich tvorby, využití a další práce s nimi.

 

Co je air&me?
Webová aplikace pro obchodní a marketingové aktivity, kterou lze jednoduše propojit s vašimi systémy nebo používat zcela samostatně díky analytickému CRM.

Tento produkt můžete používat nejen s Microsoft Dynamics 365 Business Central a Microsoft Dynamics NAV, ale také s jakýmkoliv ERP systémem.

Přihlaste se a přijďte si poslechnout, jak pracujeme v marketingu a obchodu MY!
Doufáme, že Vás budeme inspirovat k novému uvažování nad marketingem a komunikací s Vašimi zákazníky.

KDY | KDE
čtvrtek 12.11. 2020 | 10:00 – 10:30 | Webinář

AGENDA:

  • Získávání a práce s informacemi v air&me
  • Kvalita vs. kvantita – pro a proti
  • Relevance – problém dnešní doby?
  • Praktická ukázka air&me
    – Karta zákazníka
    – Informace, atributy, historie komunikace
    – Seznamy zákazníků a jejich tvorba
    – Tvorba a distribuce dotazníku

Na tento Webinář se můžete připojit ve Firefoxu nebo Chromu.

Sledujeme nejnovější trendy v rámci marketingu a digitální transformace, proto jsme zařadili air&me for Dynamics mezi naše produkty. Více o tomto řešení si můžete přečíst zde, nicméně veškeré informace budu k dispozici na našem Live Meetingu, proto se neváhejte připojit.

Těšíme se na Vaši účast!