Microsoft SharePoint funguje jako intranet vaší společnosti, kam ukládáte a sdílíte veškeré interní dokumenty a složky. Tyto dokumenty jsou k dispozici zaměstnancům, kteří mají možnost vše prohlížet (i více uživatelů souběžně) a upravovat. Díky tomu jsou všem uživatelům dokumenty vždy plně k dispozici a práce se nikdy nezastaví. Microsoft SharePoint umožňuje nastavovat přístupová práva jednotlivým uživatelům, a tím chránit vybrané dokumenty před sdílením nebo prohlížením těmi uživateli, jimž tyto informace nenáleží.
Zajistěte spolupráci mezi zaměstnanci, dodavateli a subdodavateli prostřednictvím přehledného portálu, přístupného pro všechny, kteří hledají informace pro splnění jejich úkolu. S vybranými funkcemi pro vyhledávání najdete požadované informace vždy snadno a rychle a díky využití funkcionality „řízení verzí“ máte možnost vidět, kdo a kdy upravil daný dokument jako poslední.
Všechny informace a dokumenty, které jsou uloženy v podnikových řešeních Microsoft Dynamics NAV a Microsoft Dynamics CRM mohou být jednoduše integrovány do Microsoft SharePoint. Tato nastavení umožňují celému pracovnímu týmu rozpoznat propojenost a rozdělení zdrojů pramenící z Microsoft Dynamics NAV nebo jednotlivé výsledky, které vznikly na základě marketingových aktivit z Microsoft Dynamics CRM. S Microsoft SharePoint přinášíte všechny informace z rozdílných zdrojů v rámci vašeho podnikání na jedno místo, kde si můžete tyto informace prohlížet, sdílet a upravovat.