OTRS aktualizace

Na základě zpětné vazby Vás, našich zákazníků, jsme v helpdesk systému implementovali změny, které Vám usnadní a zpříjemní práci při řešení požadavků. Podívejte se na nejnovější aktualizace systému OTRS Business Soloution 5, které jsme si pro Vás připravili. Mezi tyto změny patří zejména úpravy, které byly navrženy po zkušenostech a práci s naším helpdesk systémem.

Pomocí tohoto systému komunikujeme s našimi zákazníky a zajišťujeme tak efektivní a přehledné řešení jejich požadavků. V současné době využíváme nejnovější verzi systému, a s tím Vám přinášíme novinky v uživatelském rozhraní.

Odkaz na helpdesk systém: https://helpdesk.axiomprovis.cz 

  • Fakturované hodiny: Přidány informace ohledně dohodnutých hodin k fakturaci a poté skutečně fakturované hodiny do zákaznického přehledu tiketů.
  • Notifikační emaily: Optimalizace notifikačních emailů z hlediska četnosti a jejich obsahu.
  • Vyhledávání: Vylepšená volba vyhledávání s možností uložení nastavených pohledů a jednoduchého exportu do MS Excel (popis bude součástí uživatelské dokumentace).
  • Do přehledu požadavků jsme přidali tato nová pole:
     Typ požadavku

     Priorita požadavku

     Jméno uživatele zákazníka, který založil požadavek

     Vytvořeno – datum založení požadavku

  • Přidány informace o datu: Do zákaznického přehledu dále přidány informace o datu Release do produkční databáze + přidáno datum fakturace daného požadavku.
  • Datum komunikace: Na detailu požadavku jsme upravili zobrazování stáří komunikace na datum založení komunikace.
  • Reporting: Možnost zasílání pravidelného reportu s přehledem stavů požadavků podle Vámi stanovených kritérií – každý den, týdně, měsíčně.
  • Zavedení nového členění statusu čekající: čeká na schválení odhadu čeká na test objednatele čeká na doplnění informací odloženo

HODNOCENÍ SPOKOJENOSTI S ŘEŠENÍM ZÁKAZNICKÝCH POŽADAVKŮ

Pro zvýšení kvality našich servisních služeb nově budete mít možnost vyjádřit svou spokojenost s řešením požadavků.

  • Hodnocení Vám nezabere déle jak 5 vteřin a je Vám k dispozici po uzavření požadavku

  • Svoji spokojenost vyjádříte pomocí škály čtyř obrázků

  • Hodnocení je dobrovolné a kdykoliv jej můžete přeskočit

  • Každý měsíc bude odměněn zákazník s největším procentem hodnocených požadavků (min. 3 požadavky)