Podpora řešení vychází přímo z našeho produktového a zákaznického oddělení. Tým zkušených zaměstnanců vychází vstříc náročným cílům a požadavkům našich klientů a tím se snaží o maximální přidanou hodnotu z doručených služeb a poskytnuté podpory. Pokrytí naší podpory je velice flexibilní a závisí na vašich obchodních potřebách a požadavcích.
Pokrytí oblastí podpory
Podpora řešení AXIOM PROVIS Int. | Standardní pokrytí | SLA pokrytí |
---|---|---|
Podporované verze Microsoft Dynamics NAV | ||
Service packs | ||
Oprava chyb | ||
Metodický pokyn | ||
Monitorování incidentů | ||
“Hotline” řešení s poradenstvím | ||
Garantovaný čas odpovědi (do 8 servisních hodin) | ||
Podpora incidentů a problémů na více úrovních | ||
Flexibilní úrovně SLA |
Naši proškolení odborníci monitorují a kontrolují veškeré interakce a výstupy a zajišťují, aby bylo vše vyřízeno co nejefektivněji s co nejlepším výsledkem pro zákazníka. Je ale zároveň možné se přímo spojit s jednotlivými pracovníky a případně zhodnotit či navrhnout změnu postupu řešení požadavku. Někteří naši zákazníci také využívají konzultační hodiny, díky kterým se mohou poradit s konzultantem a zvládnout tak jakékoliv úpravy.
Životní cyklus podpory řešení
Naše řešení jsou podporována v souladu s podporou poskytovanou společností Misrosoft pro Microsoft Dynamics 365 Business Central a Microsoft Dynamics NAV popsanou v “Microsoft Support Lifecycle Policy” v rámci servisního plánu zákazníků. Více informací spojených s podporou Microsoft najdete přímo na webových stránkách – Microsoft Dynamics NAV – Support Lifecycle Page – a také Microsoft Dynamics NAV Support Lifecycle Information.
Aktualizace a pravidla jejich zveřejňování
Platforma „hotfix“ je souhrnný balíček zahrnující jeden nebo více souborů, které se používají k řešení produktových problémů. „Hotfix“ opravuje dané problémy a měl by být aplikován pouze na ty systémy, u kterých k těmto problémům dochází.
Pravidelné aktualizace jsou testovány a soubory „hotfixů“ vždy posílány současně pro snadnější manipulaci a nasazení.
Souhrnné aktualizace pro produkty OneCore nebo incadea.dms zahrnují veškeré aplikace a platformy hotfixů a pravidelné funkcionality, které byly pro tyto produkty vydány. Nejnověji vydaný balíček vždy obsahuje veškeré již proběhlé aktualizace, včetně té stávající. Nicméně je doporučeno vždy nainstalovat nejnovější verzi. Aktualizace jsou vydávány pravidelně na měsíční bázi.
Zákaznická podpora a řešení incidentů
Supportní oddělení:
Kontaktujte naše supportní oddělení v případě jakýchkoliv dotazů
Často kladené dotazy (FAQs)
Pro opakující se dotazy je k dispozici přehled často kladených dotazů v knowledge database
Mapa produktu / Product roadmap
Naše řešení jsou plně v souladu s “Prohlášením o směřování produktu Microsoft Dynamics 365 Business Central” od společnosti Microsoft. Nové verze našich řešení OneCore a incadea.dms jsou vydávány vždy do 6 měsíců od uvedení celosvětové verze Microsoft Dynamics 365 Business Central.