Zásady životního cyklu podpory společnosti Microsoft poskytují konzistentní a předvídatelné vodítko pro dostupnost podpory produktu při jeho uvedení na trh i v průběhu jeho životnosti. Pokud zákazníci vědí, jaká podpora produktu je dostupná, mohou naplno optimalizovat správu svých investic do IT i strategické plánování pro úspěšnou budoucnost v oblasti IT.
Společnost Microsoft oznamuje konec standardní podpory pro produkt Microsoft Dynamics NAV 2009 k 13. 1. 2015. Zákazníci, kteří mají aktivní servisní plán (Enhancement Plan) mohou nadále přistupovat do CustomerSource a využívat následující benefity:
- Již vydané aktualizace, servisní balíčky, pravidelné aktualizace
- Samoobslužná podpora a znalostní databáze
- Online články a vzdělávací materiály
- Online tréninková videa
Placená podpora bude dostupná po dobu tzv. „Extended support“ pro Microsoft Dynamics NAV 2009, která končí v lednu 2020.
Více informací o podpoře Microsoft Dynamics NAV 2009 naleztene zde.