Využívejte naplno CRM v Microsoft Dynamics NAV a usnadněte si práci!

Rádi bychom Vás pozvali na další webinář, týkajících se Microsoft Dynamics NAV a CRM (Správa Vztahů se zákazníky)
V tomto dalším podzimním webináři se podíváme na to, jakým způsobem pracovat se zákazníky dnes – v době digitální.

Co dnes CRM vůbec znamená?
Lidé mají různé názory na to, k čemu to je a kdy je vhodné to použít. Správa vztahů se zákazníky (CRM) je vždy jedním z modulů, o kterých se často diskutuje. Implementujete modul CRM nebo používáte integrovanou funkcionalitu v Microsoft Dynamics NAV?

Pojďte si poslechnout, jak Vám CRM může usnadnit práci.

Co je CRM?
Správa vztahů se zákazníky (CRM) je součástí systému Microsoft Dynamics NAV. Dobrou zprávou je, že společnost Microsoft učinila velké pokroky ve vytváření funkcí správy vztahů v Dynamics NAV je pro uživatele dostupnější a více zaměřený na to, že již využívá velmi schopné CRM a poskytuje mu uživatelské rozhraní a zkušenosti, které jsme považovali za vždy nutné.
Microsoft Dynamics NAV je dodáván s integrovanými funkcemi pro správu vztahů se zákazníky (CRM) jako součást licence.

KDY | KDE
úterý 3.11. 2020 | 10:00 – 10:45 | Webinář

AGENDA:

  • Karta Kontaktu
  • Interakce
  • Šablony interakce
  • Profilový dotazník
  • Segmentace
  • Úkoly
  • Příležitosti a fáze příležitosti
  • Integrace s MS Outlook

Na tento Webinář se můžete připojit ve Firefoxu nebo Chromu.

Těšíme se na Vaši účast!