Jako účet můžete použít e-mailovou adresu, kterou už máte (nejlépe pracovní), nebo si můžete vytvořit nový účet Microsoft.
1
Přejděte na webovou stránku pro REGISTRACI NOVÉHO ÚČTU MICROSOFT a zvolte možnost nové registrace nebo rovnou vyplňte registrační formulář.
2
Při vyplňování zadejte své jméno, příjmení a e-mailovou adresu, pod kterou budete chtít do služby CustomerSource přistupovat. Doporučujeme pro tento případ použít vaši pracovní e-mailovou adresu. V případě, že zvolíte tuto možnost a zvolíte k registraci již existující e-mailovou adresu, bude nutné pouze ověřit, zda vám tato adresa patří.
3
Vyplňte zbytek registračního formuláře a klikněte na tlačítko „VYTVOŘIT ÚČET“.
4
Po ověření e-mailové adresy a vytvoření účtu Microsoft nám, jako svému partnerovi, tuto informaci oznamte a my vám již přístup k tomuto novému účtu přiřadíme. Můžeme vám vytvořit běžný uživatelský účet nebo vás stanovit administrátorem pro vaši společnost. Administrátor má možnost přidávat nebo naopak odebírat další uživatele, takže se práce s CustomerSource stává velice pohodlnou, přehlednou a plně ve vaší režii.
CustomerSource krok za krokem – od založení účtu, způsobu přidávání a odebírání uživatelů po využití všech benefitů:
ÚVOD DO CUSTOMERSOURCE:
REGISTRACE UŽIVATELŮ:
BENEFITY A PODPORA:

Pomůžeme vám s CustomerSource:
Napište nám pro více informací nebo pomoc při založení účtu Microsoft pro CustomerSource. Rádi vás celým procesem provedeme: